اختلال سامانه‌ ۲۰۲۰ و ارتباط با مشتریان اینترنت مخابرات/ وعده رفع اختلال تا ۲ روز آینده

کاربران اینترنت پیش پرداخت شرکت مخابرات ایران اعلام می‌کنند که بعد از اتمام حجم یا مدت زمان اشتراک مجبور به مراجعه به سایت شرکت مخابرات برای تمدید آن هستند که به علت خرابی و نقص فنی پنل مربوطه قادر به شارژ مجدد حساب خود نیستند.

آنها می‌گویند: نام کاربری و کلمه عبور خود را در این صفحه وارد می کنند اما مرتب با پیام خطا مواجه می شوند و تماس با ۲۰۲۰ برای تغییر نام کاربری و کلمه عبور نیز فایده ای ندارد.

داود زارعیان معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران در این باره توضیح داده: «به دلیل اجرای عملیات فنی در سامانه های ۲۰۲۰ و CRM تجاری در هفته گذشته تمامی سرویس های مرتبط با این سامانه‌ها با اختلال همراه شد که بخشی زیادی از کار انجام شده و ارتباط حدود ۳۰۰ هزار نفر از مشترکان به حالت عادی بازگشته و بخش باقی‌مانده از عملیات نیز به زودی به پایان می‌رسد و طی یک یا ۲ روز آینده مشکل برای تمام مشتریان برطرف می‌شود.»

منبع: فارس
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن