اولین بررسی ویدئویی پژو ۲۰۰۸ در ایران + فیلم

اول تیر ماه ۱۳۹۵بود که شرکت ایکاپ IKAP با برگزاری مجمع موسسین شروع به کار کرد تا تولید خودروهای پژو را در ایران شروع کند.  بنابراعلام ایکاپ علاوه بر تولید خودرو های CKD در فروش خودرو های CBU نیز فعالیت خواهد داشت، خودروهایی که پیش از ورود به بازار ایران در دنیا با استقبال روبه‌رو شده اند از جمله پژو ۲۰۸، پژو ۳۰۱ و پژو ۲۰۰۸ که کمی پس از تولید در پژو به ایران می‌آید.
این مسیر آغاز سرنوشت پژو ۲۰۰۸ در ایران بود که چندی بعد عنوان پرحاشیه ترین خودرو پسابرجامی ایران را نسیب خود کرد. پژو ۲۰۰۸ که از همان ابتدا حاشیه های زیادی به همراه داشت از قیمت های مختلف اعلامی تا آپشن ها و حتی شیوه ثبت نام خاص آن.
در نهایت در خرداد ۹۶ شرکت ایکاپ پژو ۲۰۰۸ را ثبت نام کرد و به این شکل پای این خودرو جمع و جور شهری در مهرماه ۹۶ به بازار ایران باز شد.
در نسخه ای که به بازار ارایه شد مزایای موتور توربو قدرتمند و سیستم مالتی مدیا خوب در کنار کاستی های نبود سانروف و حذف گریپ کنترل آن مشخص شد و مجموع نقاط قوت و ضعف این خودرو انتخاب بین پژو ۲۰۰۸، کپچر، تیوولی و سایر مدل های این رده را برای خریداران سخت کرد.
در این ویدئو بر آن شدیم تا اولین تست ویدئویی پژو ۲۰۰۸ در ایران را انجام دهیم تا با نگاهی دقیق تر و نزدیک به این خودرو، انتخاب را برای خریداران آسان تر کنیم.

ویدئو زیر را ببینید:

 

7 دیدگاه

  1. سلام
    بررسی خوبی بود و نکات جالبی اشاره کردید یک ماه است که تحویل گرفتم همه این مواردی که گفتید تایید میکنم در مجموع پیش بینی میکنم استقبال جوانان از این خودرو در آینده بطرز شگفت آوری زیاد بشود وقتی که با این قدرت و راندمان موتور بسیاری از خودرو های با قیمت حدود ۳ برابر خود را به راحتی در اینه قرار میدهد . . اما برای اینکه به حساب تعصب نگذارید بگم که مانند جد بزرگوارش ۲۰۶ این ماشین هم فضای چندان راحتی برای سرنشینان عقب تدارک ندیده است و نکته مهمی که انتظار داشتم حتما اشاره شود اما نشد پایین بودن دهانه درب های خودرو است که به ورود راحت و بی درد سر به این خودرو را کمی سخت کرده و شما باید همیشه مراقب سر خودتان باشید که در زمان سوار و پیاده شدن به این قسمت بر خورد نکند .کلا اسپرت جوان پسند برای این خودرو بهتر است تا شهری خانوادگی !!

      1. با این فرمایش شما احتمالا ساندرو استپ و کپچر و یا حتی تندر ۹۰ در ردیف اتوبوس و مینی بوس قرار میگیرن .
        اون کسی که خریده و استفده می کند بدون تعصب میگوید که این حالت وجود دارد شما که تا حالا شاید از نزدیک هم ندیده باشی میگی برو اتوبوس بخر . البته ممکن است یکی قد بلند باشه یکی قد کوتاه و برداشت هر کسی در این موضوع متفاوت باشد .

        1. من یک ماهه ۲۰۰۸ دارم و مشکلی هم نداشتم (قد ۱۸۶) چه در ردیف جلو و چه در ردیف عقب خیلی راحته و نیازی هم به اثباتش نیست چون الان دارم سوار میشم و کسی هم که نداره و شایعه سازی میکنه با ثابت شدن یا نشدنش فرقی به حالش نداره و به کارش ادامه میده، اگه کسی ادعا کنه ماشینی رو داره و ایراد الکی بگیره بهترین راه فهمیدنش اینه که ببینید اون نظر چقدر غیر منطقیه
          پر حاشیه ترین ماشین در بازار = پر شایعه ترین
          شنونده باید عاقل باشه

  2. با سلام
    ممنون گزارش جالبی بود و با توجه به جدید الورود بودن این خودرو به خیابانهای ایران اطلاعات خوبی گرفتم خواهش میکنم دارندگان این خودرو اجازه بدهند بقیه نظران و تجربیات احتمالی منفی خودشان را هم بیان کنند و طوری برخورد نکنند که کسی جرات نکند نکات منفی و معایب احتمالی را بنویسد خب شاید برای کسی شتاب اولویت اول باشد و حتی اگر در بقیه موارد هم ماشین مشکلاتی داشته باشد اهمیتی برایش نداشته باشد یا اینکه برای شخص دیگر مصرف کم بنزین مهم باشد و شتاب اولویت اول نباشد شخص دیگر قابلیت آفرود کردن برایش مهم باشد یا ظرفیت صندوق عقب در نهایت طرفداران فعلی و خریداران آینده هستند که با دیدن و شنیدن نظرات و به خاطر سپردن موارد میتوانند در تست های قبل از خرید از صحت و سقم موارد بررسی شده و تطبیق آن با سطح توقع خودشان تصمیم بگیرند .همه شما برنامه دنده ۵ top gear شبکه بی بی سی درباره پزو را دیده اید زمانیکه Jeremy Clarkson در حاشیه بزرگراه با یک تابلوی بزرگ در دستش از رانندگان عبوری درخواست سوار شدن میکند ولی کسی سوارش نمیکنه اما وقتی می بینه که یک پژو از دور نمایان میشه تابلو را پشت سر خودش قایم میکنه !! البته انجا انگلیسه و اینجا ایران ولی کوچکترین درسی که از این قضیه میشود گرفت جبهه نگرفتن و دفاع بیجا نکردن است این مورد نه فقط برای این خودرو بلکه برای خودرو هایی با سطح قیمت و کلاس های به مراتب بالاتر هم صادق است و هیچ تفاوتی نمیکند . ممنون از زحمتی که در تهیه این گزارش کشیده بودید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن