روش جدید اعلام خرابی و دریافت قبض تلفن ثابت با موبایل

اعلام خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن همواره یکی از نیازهای مشترکان شرکت مخابرات ایران است. در گذشته وقتی تلفن ثابت قطع می‌شد مشترک باید از مشترک تلفن ثابت دومی می‌خواست که با مخابرات تماس بگیرد و اعلام خرابی کند، اما اکنون از روش‌های دیگری این امکان فراهم شده است.

علاوه بر این، یکی دیگر از نیازهای مشترکان شرکت مخابرات ایران اطلاع از قبض و پرداخت صورت‌حساب است.

با ‌شماره‌گیری کد دستوری #۲۰۲۰* مشترکان همراه اول و ایرانسل می‌توانند به درگاه شرکت‌ مخابرات ایران متصل شوند.

در این روش همچنین امکان ثبت شماره تلفن همراه برای دریافت پیامک قبض هم وجود دارد.

بنابر اعلام مخابرات به زودی قابلیت‌هایی دیگری مانند پیش ثبت نام تلفن ثابت و ثبت نام ADSL هم از این درگاه امکان‌پذیر خواهد بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن