موارد تخلف رانندگان کارپینو اعلام شد‎

موارد مشمول تخلف رانندگان کارپینو اعلام شد

تاکسی اینترنتی کارپینو اعلام کرد :به دلیل دریافت شکایت‌ از سوی مسافرین و برای جلوگیری از تضییع حقوق سایر رانندگان که خالصانه و حرفه‌ای در ناوگان کارپینو سرویس‌دهی می‌کنند، مواردی که رانندگان عزیز الزاما باید در سرویس‌دهی خود رعایت کنند به اطلاع می‌رسد.

بنابر اعلام کارپینو، این موارد باعث ثبت امتیاز منفی و غیرفعال شدن راننده متخلف از ۲ روز تا ۱ هفته خواهد شد.

1. اعلام شکایت و نارضایتی مسافر بیش از ۱ بار در هفته.

. ۲گزارش عدم استفاده از کولر به درخواست مسافر، بیش از ۲ بار در هفته.

۳٫ گزارش عدم استفاده از نرم‌افزار نقشه برای مسیریابی بیش از ۲ بار درهفته.

۴. عدم رعایت نظافت و پاکیزگی بیرون و داخل خودرو.

۵. عدم رعایت پاکیزگی و آراستگی.

۶. عدم تطابق مشخصات و تصویر راننده با پروفایل راننده در اپلیکیشن کارپینو.

۷. لغو کردن بیش از ۲۰ درصد سفرها.

۸٫ عدم حضور در شبکه و آنلاین نشدن بیش از ۳ روز به صورت متوالی. بیش از ۴ بار عدم پاسخگویی به درخواست‌های سفر در طول روز.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن